fredag 21. mai 2010

Friggbod og lekestue

Noe lignende disse friggebodene står høyt på min ønskeliste. Jeg er på jakt etter et som kan stå bak i hagen og brukes som gjestehus, men også som ekstra stue ute. Den må ha store vinduer som kan slåes opp, på en slik måte at huset nesten går i ett med hagen. Jeg ønsker at den skal ha peis, samt huse en stor daybed. Der har jeg planer om å ligge å se på stjernene, om jeg får tak i glasstak vel og merke.



Disse fine friggbodene er hentet fra http://www.kenjo.se/




Ta en titt på disse herlige lekestuene i funkisstil. Jeg likte spesielt den i brun. Her er det jo ypperlig og drive "iskiosk". Lillejenta vår bruker sin lekestue hyppig. Den fikk vi kjøpt fra et fengsel. Hadde det vært mulig og hentet de i Norge, hadde vi nok gått for den brune varianten.

3 kommentarer:

  1. Så lekre friggboder! En av dem skulle jeg gjerne hatt i hagen jeg også, jeg har tenkt på noe lignende, så da fikk jeg jo fin inspirasjon her. Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. Åh, eg likte godt den uteboden på første bilde, den kunne eg virkeleg tenkt meg.

    Ha ein fin søndag. :)

    SvarSlett
  3. stilig. her drømmer jeg også om lekestue til lille jenta. men først får vi bli ferdig med å så ny plen.... :/ også må jeg vel vinne i lotto før jeg tørr hinte om en snn figgbod til mannen. men hadde vært perfekt i hagen her som det er god plass og vi som mangler gjesterom også... hehe

    SvarSlett